U objednávek do 17. prosince garantujeme doručení do Vánoc.

Jak reklamovat zboží

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Reklamační formulář

Pro reklamaci Vašeho zboží vyplňte následující formulář.

Po odeslání formuláře vyjeďte myší nahoru, kde uvidíte potvrzení.

Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Náš Batoh porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Platí při objednání v pracovní dny do 12:00

Expedice ještě dnes

Neriskuješ, na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží máš prodlouženou lhůtu

30 dní na vrácení

Ne každý může být vždy doma a čekat na kurýra, a tak si můžeš nechat zaslat objednávku na kteroukoliv pobočku Zásilkovny

Více než 1 400 výdejen

Rádi rozdáváme radost a vy rádi dostáváte dárky ...

Dárek k objednávce